Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe zie ik dat een product op voorraad is?
Bij al onze producten staat of deze op voorraad is. Mocht een product niet op voorraad zijn kan je een seintje laten sturen. Laat je e-mailadres achter, dan ontvang je van ons een bericht wanneer het product weer op voorraad is.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen, nadat ik de bestelling heb afgerond?
Als wij je order in behandeling hebben genomen kunnen wij helaas jouw bestelling niet meer aanpassen. Bekijk hier de mogelijkheden voor het retourneren.

Krijg ik korting?
Ben je in het bezit van een kortingscode? Vul de code dan in bij “vouchercode” tijdens je bestelproces.
Ben je een bedrijf/retailer/decorateur die graag onze producten zou willen aanbieden bekijk hier ons partnerprogramma (B2B).

Is mijn bestelling verwerkt?

Je ontvangt van ons altijd een bestelbevestiging via e-mail en als wij je order hebben verwerkt en aangemeld hebben bij de vervoerder of klaar staat om opgehaald te worden.

Ik heb geen bevestiging ontvangen.
Je ontvang van ons altijd een e-mail over de status van je bestelling. Indien je dit bericht niet hebt ontvangen, bekijk dan onderstaande informatie.

  • Jouw provider ziet onze automatische mail mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox.
  • Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in jouw email-adres
  • Je hebt betaald via een (andere betalingsmogelijkheid) in dat geval kan het wat langer duren voordat de bank akkoord van betaling heeft gegeven waarna je een bevestiging van ons ontvangt.

Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Waar vind ik mijn bestelnummer?
Bovenaan je bestelbevestiging staat een bestelnummer. Hiermee kunnen wij gemakkelijk je bestelling verwerken en je helpen met eventuele vragen.
Wat betekent dit bestelnummer?
Elke bestelling krijgt een unieke code om je bestelling zo goed mogelijk te verwerken. Hou het bestelnummer dan ook bij de hand als je contact met ons opneemt.

Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van mijn persoonlijke gegevens.
Neem met ons contact op als je een fout hebt gemaakt met het invullen van je gegevens.
Dan passen wij dit voor je aan. Ben je ingelogd op onze webshop, dan kan je nog in “je account” gegevens aanpassen. Let op! Doe dit nog voor dat je een bestelling plaatst.

 

Betalen

Wat zijn de betaalmethodes?
Bekijk hier onze betaalmogelijkheden.

Waarom zie ik Mollie op mijn bank overschrijving?

Wij maken gebruik van de betaalservice van Mollie, daarom zie je Mollie op de betalingsgegevens staan. 

Productvragen
Vragen over uw producten of gebruiksaanwijzingen.

Gebruiksaanwijzing:
Heliumtank, ballonnenpomp, Hi Float ed. 

Reviews
Iedere klant die bij ons besteld kan een product review achterlaten. Wij controleren aan de hand van het achtergelaten e-mailadres of deze ook werkelijk dit product bij ons heeft besteld. Als dit zo is keuren wij de review goed. Wij plaatsen zowel negatieve als positieve reviews en gebruiken de negatieve om onze producten direct te verbeteren. Wij maken geen gebruik van betaalde reviews of partners welke dit voor ons uitvoert, zo kunnen wij de authenticiteit garanderen. Binnen 7 dagen worden reviews gecontroleerd en geplaats mochten deze door ons zijn goedgekeurd.

Wij publiceren een review niet als deze niet voldoet aan de volgende voorwaardes:
- Als de review geen betrekking heeft op het product (relevantie)
- Als het e-mailadres niet terug te herleiden is naar een web order (authenticiteit)
- In het geval van kwetsende of gewelddadig inhoud (onderbouwend)


Verzenden en afhalen

Wat zijn de verzendkosten?
Lees hier meer over de verzendkosten.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Lees hier meer over de verzendkosten. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestel je voor 15:00 uur? Dan geven wij je pakket dezelfde dag nog mee aan de vervoerder. Je ontvang van ons een bevestiging per mail dat je bestelling is aangemeld bij de vervoerder en een track and trace code. Op de pagina van de vervoerder kan je je bestelling volgen.

Lees hier meer over de verzendmogelijkheden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Jazeker, je kan deze optie kiezen bij het afronden van je bestelling.

Bekijk hier de mogelijkheden en de locatie van het Pick-up-point. 

Past mijn pakket in de brievenbus?
Dit is afhankelijk van de bestelde artikelen. Heeft u vragen over onze verzend mogelijkheden?
Bekijk onze verzendopties.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten versturen?
Ja dit is mogelijk, bij het afronden van je bestelling kan je een ander bezorgadres invullen.

Bekijk hier onze bezorgmogelijkheden.

 

Retourneren

Er is iets mis met mijn bestelling.
Vervelend dat er iets mis is gegaan met je bestelling of dat je niet helemaal tevreden bent. Is je pakketje beschadigd aangekomen neem dan contact op met de vervoerder. Heeft u een andere klacht neem dan contact op met onze klantenservice. Je kan je bestelling retourneren als je niet tevreden bent over de geleverde producten.

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Meer informatie over retourneren.

Ik wil graag mijn bestelling retourneren
Bekijk hier hoe je jouw bestelling naar ons terug kan sturen. 

Hoelang duurt het totdat mijn geld wordt teruggestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket zullen wij het geld terug overmaken naar het naar ons bekende rekeningnummer.

Hoe vaak ontvang ik een mailing wanneer ik ingeschreven ben?
Wij versturen gemiddeld genomen maximaal 4x per week een mailing om jou te inspireren. 
In de mailing ontvang je onder andere inspiratie omtrent decoraties, de nieuwste trends, de meest populaire/meest verkochte producten, aanbiedingen, outlet producten en tips.

In de mailings staat altijd onze gegevens vermeld, zodat jij weet dat wij het zijn.
Je hebt te allen tijden in iedere mail de gelegenheid jezelf af te melden.


Staat je vraag er niet bij, email ons dan naar info@ballonnenconcurrent.nl.